
Veelgestelde vragen
Hoe werkt het personaliseren van het fotokader?
Wij ontwerpen een fotokader volledig op maat! Heb je al een bepaalde stijl of thema in gedachten? Dan nemen we dat als uitgangspunt. Wil je dat het fotokader matcht met je uitnodiging? Geen probleem, wij stemmen het design perfect op elkaar af. Dit kader is wat gasten rondom hun foto zien wanneer deze wordt afgedrukt – een blijvende herinnering in jouw unieke stijl!
Zit de opbouw in de verhuurprijs inbegrepen?
Absoluut, daar hoef je je geen zorgen over te maken!
Is jullie prijs inclusief reiskosten?
Ja, transport binnen een straal van 50 km is inbegrepen. Voor afstanden verder dan 50 km rekenen we een vergoeding van €0,50 per extra kilometer.
Hoeveel uur raden jullie aan voor een geslaagde photobooth-avond?
Minstens 3 uur, maar het hangt af van het aantal gasten. Hoe meer mensen, hoe langer je plezier wilt hebben van de photobooth!
Wat gebeurt er als er een technisch probleem is met de fotobooth tijdens het evenement?
No stress! Er is altijd een hostess aanwezig die de fotobooth begeleidt en eventuele problemen meteen oplost. Zo blijft de fun non-stop doorgaan.
Kunnen we de fotobooth buiten gebruiken?
Het kan, maar we raden het af. Voor de mooiste foto's kies je best een binnenlocatie zonder invloed van wind en wisselend licht. Zo garanderen we de beste kwaliteit!
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
Je ontvangt de factuur na het event en hebt een week de tijd om te betalen.
Hoeveel ruimte heb je nodig voor de photobooth?
Voor de beste ervaring voorzie je best een ruimte van 3m x 3m.
Leveren jullie fotobooths in heel België?
Yes, we komen overal in België!